Dag 16 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu

Dag 16

Door: abelenhesteropreis

Blijf op de hoogte en volg Hester en Abel (en Cas)

13 September 2011 | Verenigde Staten, San Francisco

12 September
Vanmorgen vertrokken uit een zeer zonnig Yosemite Park. Nog even snel wat foto's geschoten, van watervallen die in het zonnetje liggen.
Prachtige route, dwars door het park. Vervolgens doorgereden naar San Francisco, en via de Golden Gate Bridge, dus vanuit het noorden, de stad in gereden. Dit was wel wat om, maar de moeite zeer waard!
We hebben LombardStreet ook nog even meegenomen, en voor het oog van een sloot toeristen heeft Abel ons door het straatje heen gemanoeuvreerd. Op naar de luchthaven en ingecheckt in het hotel. Vervolgens helaas onze trouwe Henk ingeleverd en met de taxi terug naar het hotel. Drankje gedaan en hapje gegeten. Het is een mooi hotel met een fijn bed. Wens ons maar succes als we morgen om half 6 ons nest uit moeten! Memphis, here we come!

• 13 September 2011 - 18:44

Femke:

Heel veel genieten in Memphis! Doe Elvis en Martin Luther King onze groeten! Kus!

• 14 September 2011 - 07:09

Riekje:

Hallo Hester en Abel,
    Heb net jullie site ontdekt ( heet dat zo?) Wat een mooie reis maken jullie en wat een leuke verhalen! Veel plezier deze laatste dagen en een goede terugreis. Groeten, Toon en Riekje

• 14 September 2011 - 08:00

Pleuni:

Kom maar weer op met die update ;-).

XXX