Dag 17 - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: abelenhesteropreis

Blijf op de hoogte en volg Hester en Abel (en Cas)

15 September 2011 | Verenigde Staten, Memphis

13 September
Veel te vroeg ons bed uit en al voor zeven uur op de luchthaven. Het elektronisch inchecken was nog een hele klus, maar na 3 grondstewardessen ingeschakeld te hebben, hadden we alle tickets die we nodig hadden. Vliegtuig in, 3,5 uur vliegen, vliegtuig uit in Houston (Texas), wat eten, beetje rondwandelen, beetje vervelen, vliegtuig in, 1,5 uur vliegen en toen waren we er... Memphis!
We zijn naar het hotel gegaan met de taxi (geen shuttle, helaas) en hebben ingecheckt. Mooie kamer! Er gaat tot 23.00 uur in de avond een shuttle naar het centrum, een ritje van een minuut of 7 maar echt te ver, en vermoedelijk in het donker te onveilig om te lopen.
Met de shuttle naar Bealestreet! Jeej! We hebben ons de hele avond vermaakt met een hapje eten (was niet zo smaakvol, maar ja), onze ogen uitkijken in de karaokebar en genieten van allerlei bandjes en muzikanten in onder andere BB King's. Laat in het hotel!