Dag 11 en 12 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu Dag 11 en 12 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu

Dag 11 en 12

Door: abelenhesteropreis

Blijf op de hoogte en volg Hester en Abel (en Cas)

09 September 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

7 en 8 September
Vegas Baby! Vivaaaaaaa las Vegas....pompompom.... Vivaaaaaa las Vegas.... pompompom...
Vanwege onze duik in het wilde bestaan van de doorsnee vakantieganger in LV, waren we gisteren niet in staat om een blogje te schrijven. :-)

Anyway, gisteren zijn we in ongeveer 2.5 uur van st. George naar Las Vegas gereden. Eerst hebben we bij de outlet voor Abel nog wat kleding gekocht, voor Hester sierraden en een paar schoenen. En potverdrie wat was het heet. Heet, heet, heet, heet, heet. Duidelijk? Het is hier warm.
Na het gewinkel zijn we over de strip naar ons hotel gegaan. Ingecheckt (helaas werkte de 20-dollar-trick bij ons niet) en het hotel gaan verkennen. Wat is alles hier enorm groot, dat je snel verdwaalt. Als je de weg vraagt naar iets, word je niet de handigste, snelste, gemakkelijkste route geadviseerd... nee, de route die leidt langs de meeste gokkasten. Je loopt hier kilometers in 1 hotel om van A naar B te komen.
Aan het eind van de middag zijn we nog even gaan zwemmen, alvorens ons klaar te gaan maken om te eten. Omdat het restaurantweek is in Vegas, hadden we de kans om relatief goedkoop te eten bij Alizé, een sterren-restaurant bovenop een groot hotel (the Palms), dat uitkijkt op de strip. Heerlijk gegeten, in jurkje en colbert, en vervolgens ons af laten zetten op de strip. Wat een prachtige en bizarre hotels!! We hebben de beroemde fonteinen van het Bellagiohotel bekeken en zijn vanuit daar op ons gemak naar hotel New York New York gewandeld. Apart, een achtbaan in je hotel...
De rest van de avond en een deel van de nacht hebben we ons vermaakt met gokjes wagen en drankjes drinken.
We lagen erg laat in bed.

Heerlijk geslapen en vanmorgen even op skype gezeten met de ouders van beide kanten. Gezellig even bijkletsen! We hebben het gevoel al maanden weg te zijn!
Vandaag hebben we de monorail genomen naar het Sahara-hotel. Dit is het eindpunt of beginpunt (hoe je het bekijkt) van de Strip. Bij CircusCircus heeft Abel even een Kodak-momentje gehad (foto volgt nog) en we zijn op ons gemak in de wederom giga hitte (ruim boven de 40 graden) verder gelopen de strip op. We hebben onze ogen uitgekeken in het Venezia. Hier is een soort deel van de stad nagebouwd, waar het altijd dag is. Als je er om 4 uur in de nacht rondhobbelt, kijk je omhoog en zie je een blauwe lucht met hier en daar een wolkje. Bizar! In het Venezia hebben we in Oxygen-bar gezeten. Een wat? Nou, ja, dat vroegen wij ons dus ook af. Dus hoppa, wij een kwartier (werd een half uur) aan de zuurstof, hoofd- schouder- en rugmassage erbij (midden in een winkelstraat) om vervolgens toch echt niks te merken! Maar goed, weer iets dat kan worden afgestreept van het 'once in a lifetime- lijstje'. Even happie gegeten en de Monorail weer terug genomen. Weer even aan het zwembad gelegen en gaan eten bij Hooters. Nou, we hebben geen enkele mooie dame gesignaleerd! Het is dat het op de deur stond, maar anders had je niet geweten dat het Hooters was. Wel lekker gegeten overigens!
Deze avond zijn we weer geëindigd met een gokje hier en daar en een drankje.
Het is wederom erg laat en morgen moeten we vroeg op. Dat zal wat worden...

• 09 September 2011 - 10:13

Linda:

Ooooohhhh.......ik wil terug!!!
    Jammer dat de 20-dollartrick niet is gelukt...

• 09 September 2011 - 12:05

Jack:

Goh, ik zou het wel eten hoor, ik was allang van mijn geld af.
    Geniet ervan folks

• 09 September 2011 - 20:08

Rich & Dave:

Hoi lieverds,

Vanuit een warm en zonnig Kreta hebben we zojuist met veel plezier jullie verhaaltjes gelezen! We (met name Dave) zijn erg benieuwd naar de CircusCircus foto!

Geniet!
    Kus, X

• 10 September 2011 - 06:52

Kim...:

Hey Hes & Abel,

Eindelijk bijgelezen :-).. Fantastische verhalen! Lekker genieten..
    Dikke kus

• 13 September 2011 - 11:33

Dave:

Hooters...weer een illusie armer!

• 14 September 2011 - 07:50

Pleuni:

Ik geloof meteen dat jullie het gevoel hebben al maanden weg te zijn! Want wat zien jullie veel en doen veel indrukken op!
    Het was weer genieten om jullie reisverslag te lezen!