Dag 10 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: abelenhesteropreis

Blijf op de hoogte en volg Hester en Abel (en Cas)

07 September 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

6 September
Vanmorgen zijn we op het gemakje vertrokken vanuit Page naar St. George, Utah. Doordat de cd's inmiddels 96 keer beluisterd zijn, was het tijd voor iets anders: de USB-stick met muziek. Even in de laptop pluggen en we konden meeblèren met allerlei Tour of Duty-muziekjes.
Vervolgens (eindelijk, volgens Hester) de WalMart ingedoken (ok, om eerlijk te zijn: de schade viel mee en bestond uit drinken, brood en donuts). Vervolgens via een stuk van Bryce Canyon naar Zion NP gereden. Helaas was de tijd te kort om ook het nationale park van Bryce in te duiken.
In Zion hadden we ogen te weinig. Wat een gaaf park! Overal kleuren steen, enorme rotsen, bomen... Als je je auto parkeerde bij het visitors centre, ging je vervolgens met een shuttle de canyon verder in. Bij het halen van wat te drinken kwamen we er achter dat het een uur later is in Utah. Oeps, dat hadden we pas om 13.45 (14.45 dus) door...

We hebben een wandeling gemaakt naar de watervallen en 'pools'. Dat was leuk!
Vervolgens zijn we weer naar de auto gegaan en gaan rijden in de richting van st. George. Uiteindelijk hebben we hier ook een motel gevonden waar we voor een appel en een ei een nachtje konden blijven.
Heerlijk 2 uurtjes aan het zwembad gelegen (dit keer wel een uur zon) met, inmiddels standaard, iPad en boek, waarna we rustig op zoek zijn gegaan naar wat te eten.
Morgen gaan we naar Las Vegas!!!

Oh, en op de Koelbox staat inderdaad 'play-mate'...ding is dus echt discutabel.
Verder komt er hier op tv zo ongeveer elke 5 minuten reclame, die allemaal over eten, anti-depressiva of anti-rimpelcrème gaan. Opmerkelijk...

• 07 September 2011 - 07:26

Jourik Van De Sandt:

Hallo jullie pro-kolonisten.. ik zie dat jullie goed vermaken daar in de VS! ik wou net jullie aanbevelen om the Zion Canyon te gaan.. maar dat hoeft niet meer zoals ik het las!

Wat een geniaal natuurpark is dat, dat was inprinciepe het enige wat me nog is bij gebleven met die enorme klim erin naar the angles landing die ook nog een keer best wel risicovol was dat je erniet afpleurde van de cliff.

Maar geniet ervan jullie zullen die natuurparken ook wel een keer zat zijn! Athans na 2 weken intensief van park naar park was ik het ook wel zat..

ik zal jullie reisverslagen blijven lezen! Ben benieuwd!

Gr.

Jourik

• 07 September 2011 - 09:47

Femke/Huub:

Mooie foto's. Alles komt weer boven (zie Jourik). En nu, na de schoonheid van de natuur in de Canyon, op naar wisselvalligheid van het geld in Vegas!

• 07 September 2011 - 12:55

Petra:

Hi vakantiegangers, heb jullie site gespot hoor.. moest even bijlezen. heel leuk die verhalen en t klinkt goed allemaal, geniet ze
    x uit Tilburg

• 08 September 2011 - 09:38

Hilke:

Aha, inderdaad dus "playmate" op dat ding. hmmm.

Ik ga jullie helaas weer verlaten. Dit keer voor mijn eigen vakantie, jeeeh!
    Helaas moet ik jullie verhalen achteraf gaan lezen.
    Hes, ik ga je snel weer zien na je vakantie!

Have fun saampjes!

• 08 September 2011 - 10:44

Rogier:

Succes en veel plezier in Vegas!