Dag 6 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: abelenhesteropreis

Blijf op de hoogte en volg Hester en Abel (en Cas)

03 September 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

2 September
Vanmorgen hebben we een beetje uitgeslapen en zijn we daarna met een hele burgerlijke tour mee geweest. In 4,5 uur dwars door LA, alle highlights! Het was ontzettend leuk! Venice Beach, Santa Monica, Avenue of the Stars, Walk of Fame, Sunset Boulevard, allerlei clubjes (zoals de Viper Room van Johnny Depp....) en pubjes waar we voorbij reden. We zijn geëindigd bij de Farmers Market, waar we lekker aan de sushi hebben gezeten.
Vervolgens afgezet bij het hotel. De auto gepakt, wat gegeten en onze rondrit LA zelf voortgezet. We hebben heel decadent geparkeerd in een zijstraat van Hollywood Boulevard, om zo nog even verder te snuffelen op de Walk of Fame, Hardrock Café en het Chinese Theater. Bij het laatste liggen al de platen beton met handafdrukken en voetafdrukken van allerlei mensen (en figuren zoals Donald Duck). We hebben heerlijk de toerist uitgehangen.
Ook nog beland in het GuinessBook of Records Museum, maar dat viel wat tegen.
Als laatste hebben we een biertje gedronken in de Rainbow Bar. Kenners weten wel waar dit van is!
Morgen gaan we meer de natuur opzoeken en een enorm eind rijden! Het kan even duren voor het volgende verslagje er is.

P.s. Wat leuk om alle reacties te lezen! En achteruit inparkeren, daar doet Hester deze vakantie niet aan! Geen plekje? Gewoon doortuffen!

• 03 September 2011 - 07:26

Rich:

Klinkt wederom goed! :)
    X

• 03 September 2011 - 09:02

Manon:

Rainbow Bar als voorproefje op het Elvis-gevoel in Memphis? Nog beroemdheden gespot? Lange afstanden ín Amerika ín de Jeep zullen geen straf zijn!

• 03 September 2011 - 09:46

Dave:

The Rainbow bar...hmm...klinkt alsof Abel weer achter de mannen aan zit!! Maar ik weet wel beter!! Wist je dat fragmenten (videoclip) van de "drieluik" November rain, Don't cry en Estranged daar zijn opgenomen?? Jaloezie wordt met de dag erger hier!! Enjoy!

• 03 September 2011 - 09:55

Midget:

Sushi ook lekker ;)
    Rij voorzichtig en veel plezier in de natuur.

Benieuwd naar jullie volgende verslag!

• 03 September 2011 - 19:24

Femke:

Wat een stad!!! Jullie in een bus, da's nieuw1 Maar je ziet wel veel..... Schandalige auto trouwens! Kus