Dag 5 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: abelenhesteropreis

Blijf op de hoogte en volg Hester en Abel (en Cas)

02 September 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

1 september
Vanmorgen rond 9 uur vertrokken naar het naast gelegen shoppingcenter (outlet). Hier heeft abel 2 polo's een trui en een vest ingeslagen en kwam hij er achter dat zijn schoenen nog in het hotel stonden. Niet dat hij blootvoets was, nee, er zaten keurig slippers aan de voeten!
Wij terug. Vervolgens nog even wat brood gehaald en bij een AAA (Amerikaanse ANWB) gratis een voorraad wegenkaarten gekregen waar je U tegen zegt. We hebben een halve boekwinkel in de auto.
Hester is gaan rijden in Henk (de auto) en heeft een aantal uur doorgescheurd richting LA, af en toe geholpen door Tamara (de TomTom), omdat de wegen niet altijd duidelijk zijn aangegeven. Gezien het feit dat Abel dol is op autorijden, is er halverwege gewisseld, waarna Abel het laatste stuk heeft gereden. Opvallend overigens hoeveel politie er in the middle of nowhere rondrijdt. Kan natuurlijk ook met ons te maken hebben...
In LA aangekomen (na een file van anderhalf uur) ingecheckt in ons hotel. Het is een soort van studio, met een keukentje erin. Vervolgens zijn we op zoek gegaan naar het Hollywood Sign. Via een heleboel slalom weggetjes, door woonwijken en een berg op zagen we het echt vlakbij... Helaas was het én niet verlicht (dus geen foto mogelijk want het was al donker), én we konden het laatste stuk weg niet rijden wegens een afzetting.
Vervolgens hebben we heerlijk gegeten (Hester coquilles en Abel een steak) en zijn we nog Hollywood Boulevard en Sunset Boulevard afgereden. Die twee enorme straten vielen ons wat tegen. Maar, morgen hebben we nog een hele dag hier en gaan we de boel bij daglicht nog eens nader onderzoeken.
Nu zitten we heerlijk met een biertje op de bank!

• 02 September 2011 - 07:21

Midget:

Goedemorgen!

Leuk dat jullie ons naast de mooie verhalen ook op de hoogte houden van al het lekkere eten wat jullie daar wegwerken :-)

Volgens mij hebben jullie het niet slecht daar.

Geniet ervan! X

• 02 September 2011 - 08:38

Femke/Huub:

Mooie foto's. Laten ook zien dat Abel graag met Henk rijdt!

• 02 September 2011 - 17:51

Noor:

Hee lieverds,
    Wat een mooie verhalen tot nu toe allemaal!!
    heel veel plezier nog en geniet ervan! Wij gaan nu ook van onze welverdiende vakantie genieten!
    kus

• 02 September 2011 - 23:30

Marianne:

Al achteruit ingeparkeerd, Hester? Of rijd je alleen vooruit......

Wat een bakbeest! (Die auto....)

Veel plezier!