Dag 4 - Reisverslag uit Grover Beach, Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Grover Beach, Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: abelenhesteropreis

Blijf op de hoogte en volg Hester en Abel (en Cas)

01 September 2011 | Verenigde Staten, Grover Beach

31 augustus
Vanmorgen afscheid genomen van onze vriend BART met een (voorlopig) laatste ritje naar de luchthaven. Daar onze auto opgehaald... een Jeep Liberty! Wat een auto!! Abel was zo blij als een kind, en Hester vroeg zich al af hoe ze daar in godsnaam mee moet gaan file-parkeren.
Vervolgens zijn we ongeveer een uur verdwaald geweest, wegens een gebrek aan wegenkaarten en TomTom. Uiteindelijk hebben we een supermarkt gevonden en is er bij een Best Buy een soort van TomTom aangeschaft.
Vanuit San Francisco hebben we in onze superwagen de kustroute richting LA gereden. Na een lange, maar schitterende tocht, zijn we aanbeland in Grover Beach. Hier slapen we in de Holiday Inn. Net is er heerlijk gedineerd bij een steakhouse, AJ Spurs. Nu gaat er nog gespeeld worden met de iPad (Abel), boekje gelezen (Hester) en dan snurken en morgen de weg vervolgen naar LA!

• 01 September 2011 - 06:19

Manon:

YEAH....Foto's!! Meer, meer, meer....

• 01 September 2011 - 14:12

Pleuni:

Klinkt als een mooie rit in een coole wagen!!
    Ik ben heel benieuwd naar de belevenissen in LA.
    Geniet, geniet en nogmaals geniet!

XXX

• 01 September 2011 - 23:28

Judy :

Zo! Ik ben bij met lezen! Mijn hemel, wat zou ik graag een klein kruipend beestje in jullie koffer zijn.. We missen een hoop. En eerlijk: er zou een sitcom (schrijf je dat zo?) over jullie gemaakt kunnen worden. Dit is beter dan een gemiddelde komediefilm hoor! Jut en Jul in Amerika. Een goudmijn. ;)

Veel plezier schatties!

Xx!