We gaan een dag eerder! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu We gaan een dag eerder! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu

We gaan een dag eerder!

Door: abelenhesteropreis

Blijf op de hoogte en volg Hester en Abel (en Cas)

14 Juni 2011 | Nederland, Tilburg

Midden in de nacht ging er een lampje branden (slapen ging toen helemaal voor geen meter meer)... verdorie, als wij gaan vliegen vanuit Brussel, is dat én op maandag, én in de ochtend, én de vakanties zijn afgelopen!
Als ik (Hester) ergens een hekel aan heb, dan is het de wetenschap dat je geheid in de file belandt en je daarom dus extra vroeg moet vertrekken, waarbij er toch altijd wat spanning is of je wel op tijd gaat komen. Je moet dan dus bij het krieken van de dag je bed uit, na een onrustige nacht omdat je bang bent je te verslapen...bah!
Dus de beslissing was snel genomen: Wij laten ons heel luxe op zondagavond door mijn ouders naar Brussel brengen, alwaar we voor vrij weinig geld een fijn hotel hebben kunnen regelen, zodat we toch wat uitgeruster en op een rustiger tempo de volgende dag kunnen vertrekken. Eigenlijk gaan we dus gewoon een dagje eerder op vakantie!
I like the idea!

• 29 Augustus 2011 - 19:27

Femke Van De Sandt. :

Leuk, ik ga jullie volgen! Kus van mij