Dag 6: krokodillen! - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu Dag 6: krokodillen! - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu

Dag 6: krokodillen!

Blijf op de hoogte en volg Hester en Abel (en Cas)

01 Januari 2022 | Verenigde Staten, Naples

Bij het ontwaken met een wat houten hoofd, wordt meteen de conclusie getrokken dat we niet veel gaan doen vandaag, behalve naar onze volgende bestemming rijden. We slapen in Naples, een rit van zo'n 3 uur. Omdat we graag meer van de Everglades willen zien, besluit Chef Route de 41 te nemen in plaats van de highway om zodoende de welbekende 'Loop road Scenic Drive' te kunnen rijden. Wat een belevenis is dat! We zijn heel veel krokodillen (of alligators), schildpadden en vogels. Cas vindt het fantastisch. Jasmijn is er na drie kwartier wel klaar mee, helaas voor haar moet ze nog een uur. Na deze bewust gekozen omweg, rijden we door naar het Best Western hotel in Naples waar we slapen. De locatie is niet bepaald sexy te noemen. Maar goed, we slapen hier omdat we morgen op avontuur gaan met een airboat.
De kinderen zwemmen weer hun dagelijkse rondje en daarna hijsen we iedereen weer in een outfit om even Naples 3 Street South te verkennen. Na 20 minuten arriveren we. Wat een ontzettend leuke straat! Helaas krankzinnig duur om te gaan eten. We rijden dus weer een stukje terug richting hotel om te belanden in een pizzeria. Buiten eten gaat helaas niet en binnen staat de airco op standje vriezer. Maar dat mag de pret niet drukken, de pizza is heerlijk!
We duiken vroeg onder de wol vandaag.