Dag 5: Key largo - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu Dag 5: Key largo - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu

Dag 5: Key largo

Blijf op de hoogte en volg Hester en Abel (en Cas)

31 December 2021 | Verenigde Staten, Key Largo

Vandaag zijn we verhuisd naar Gilbert Resort. Dit ligt op een klein schiereiland.
Wanneer we aan komen rijden vragen we ons een moment af wat we hier doen. Het is echt in de middel of nowhere. Maar dan krijgen we de sleutel van de kamer. We kijken uit op een baai waar allerlei boten langskomen. Gilberts blijkt ook een soort zee-tankstation te zijn. De grootste en mooiste boten meren aan en wij hebben eerste klas zicht. We lopen naar het strand om daar wat te eten en daarna wordt er door de kinderen gezwommen in het zwembad.
Na een frisse douche maken we ons klaar voor avondeten en oudejaarsavond. Iedereen is dressed to impress. We merken alleen dat het niet zo leeft bij veel gasten.
Met een kleine groep tellen we af tot 12 uur. Jasmijn heeft eerst even geslapen want die redde het niet. Om 12 uur proosten met met zijn viertjes en een half uur later leggen we Cas en Jasmijn lekker op bed die meteen in slaap vallen. De onderbuurvrouw waarmee we een glaasje bubbels zouden drinken is verdwenen. "Gelukkig" willen de paar gasten van een boot pal voor onze hotelkamer (2 meter afstand) die voor anker ligt, wel een glaasje mee willen drinken. Na wat gezelligheid kruipen we veel te laat in bed.