Nog 4,5 week! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu Nog 4,5 week! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu

Nog 4,5 week!

Blijf op de hoogte en volg Hester en Abel (en Cas)

07 April 2014 | Nederland, Tilburg

Na 2,5 jaar pauze is de volgende verre reis inmiddels bijna helemaal rond.
Met z'n drietjes gaan we kennismaken met Java en Bali. De bedoeling is zo min mogelijk zooi mee te slepen, wat nog best een uitdaging is, kijkend naar het feit dat we voor Cas alleen al zijn eigen slaaptentje meenemen, speelgoed, een draagzak en een stapel zwemluiers. Maar goed, uiteindelijk is het doel om twee niet te zware backpacks, een dagrugzak als handbagage en een buggy mee te nemen. Jullie begrijpen de uitdaging.
Inmiddels zijn de inentingen gehaald en de accomodaties geboekt (overal airco). We vonden het geen prettig idee om met Cas op de bonnefooi te reizen, hoewel we de meeste accomodaties kunnen worden geannuleerd. We kunnen ons dus nog overgeven aan wilde reisplannen ter plaatse.
Vooralsnog blijven we overal gemiddeld 3 nachten.

We zijn benieuwd hoe Cas met al het spannends dat op hem afkomt, zal omgaan. Hij kijkt zijn oogjes waarschijnlijk uit, en we verwachten ook een pindasaus-verslaving. En de vlucht? Die zitten we gezamenlijk maar gewoon uit! Lang leve de rozijntjes, Bumba en een nachtvlucht...

• 08 April 2014 - 11:56

Huub Van De Sandt:

Allemaal heel spannend. Klein Casje wordt nu al een globetrottertje!

• 08 April 2014 - 12:05

Femke:

Hallo Hester en Abel, fijn dat alles geregeld is. De voorpret kan beginnen! Nog even de drukte van werk, cursussen en alle andere dingen die georganiseerd en gedaan moeten worden en dan kan het grote genieten beginnen. Kan ik niet mee als rugzakdrager?