Aftellen (en optellen) - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu Aftellen (en optellen) - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Hester en Abel (en Cas) - WaarBenJij.nu

Aftellen (en optellen)

Blijf op de hoogte en volg Hester en Abel (en Cas)

27 April 2014 | Nederland, Tilburg

Over iets minder dan twee weken vertrekken we! Inmiddels hebben we bijna alles binnen waarvan we denken dat het niet mag ontbreken in onze backpacks.
Dit is vooralsnog de lijst, zonder kleding en toiletartikelen met alleen al Cas zijn benodigdheden:
- travel cot (slaaptentje)
- sack 'n seat (soort van stoffen tasje waarmee je van een gewone stoel een kinderstoel fabriceert in een handomdraai
- klei, kleurboek, kleurpotloden, emmertje, schepje, hark, beetje duplo (in eerder genoemde emmertje), 2 boeken, 2 kleine autootjes, opblaasbare bal, zwemband, zwemvleugeltjes
- ipad (ok, ook voor ons)
- deet 30%
- slaapzak en extra knuffel
- extra spenen
- kleine voorraad luiers (20 voor 't geval dat)
- billendoekjes
- luierzakjes
- rietjes
- rozijntjes, ontbijtkoek, sultana
- draagzak (en buggy, maar die past niet in de tas)

En dan te bedenken dat hier nog kleren en toiletzooi van Cas bij moet en ook alles van Abel en mijzelf. Ik denk dat wij het maar gaan doen met een gummetje...

De laatste onentingen zijn ook binnen en er hoeft nog maar twee weken gewerkt te worden.

• 27 April 2014 - 15:39

Huub: